Hei alle sammen.
Seim skyttarlag inviterer medlemmer til sommerfest, onsdag 24 juni fra kl. 18:00.
Dette er siste ordinere skytetrening før sommerferie.
Meld på deres dyktige skyttere på trening, som normalt, og la de skyte geværløpet varmt på skytebanen, mens maten blir varm på grillen.
Ta med den grillmaten som dere trenger, ungdommene for 1 brus hver, de voksne kan få kjøpe brus. Å i og med at det er sommer, i hvert fall på kalenderen, så vanker det kanskje en is også på ungdommene.
Så håper jeg at en eller flere av de voksne kan være med å passe på grillen, mens de håpefulle skyter.
Ungdoms styret er litt underbemannet den dagen, dessverre.
Vi har et lags telt som blir satt opp. Telte kommer til å bli satt opp tirsdag 23 juni, og i den forbindelse hadde det vært greit med litt hjelp. Dersom det er noen som har anledning til å være med fra kl. 10:00 tirsdag, hadde jeg satt stor pris på det.
Hjertelig velkommen alle sammen.
Hilsen Ungdoms styret.